پیشنهاد سردبیر

قدس ‌آنلاین- تبریز: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز در شهریور ماه سال‌جاری میزبان نشست وزرای گردشگری کشورهای ACD خواهد بود.

تبریز میزبان نشست وزرای گردشگری کشورهای ACD در شهریور امسال

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرزین حق‌‌پرست امروز در همایش «صنایع دستی، صلح و خلاقیت» اظهار داشت: پیام هنر و صنایع دستی برای جهانیان، دنیایی عاری از هر گونه خشونت، جنگ و خونریزی است، چراکه هنر در هر کجای جهان که باشد، احساس آرامش، زیبایی و صلح را برای نوع بشر به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با تأکید بر نگاه ویژه سازمان میراث فرهنگی کشور به غنای تاریخی و هنری تبریز، از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه کشور و استان برای ارتقای جایگاه جهانی تبریز در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

وی با اشاره به کسب دو عنوان مهم در گستره بین‌المللی در سال گذشته، شهرجهانی فرش دستباف و پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، بر اهمیت این دو رویداد بین‌المللی در حوزه صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد و افزود: با این حال مدیریت عالی سازمان و استان و دست‌اندرکاران امر گردشگری و صنایع دستی این انتخاب‌ها را پایان کار ندانسته و در ایجاد تغییرات گسترده و تحول چشم‌گیر در تبریز مصمم هستند.

حق‌پرست برگزاری هفتمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی آسیا و اقیانوسه در تبریز را از برکات کسب عناوین جهانی تبریز طی سال‌های گذشته دانست و یادآور شد: تبریز در شهریور ماه سال‌جاری نیز میزبان نشست وزرای گردشگری کشورهای ACD خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.